Вийшла у світ нова версія потужного 3D редактора Blender 3.3. Цей випуск започатковує нову серію з довготривалою підтримкою, що триватиме до вересня 2024.

Серед найпомітніших покращень відзначаються:
- реалізовано широкі можливості для моделювання волосся завдяки застосуванню нового режиму скульптурного моделювання кривих
- з’явились нові вузли для UV Unwrap та Pack UV Islands для створення та застосування UV карт за допомогою геометричних вузлів
- додано три нові види геометричних нод Shortest Edge Path, Edge Paths to Selection та Edge Paths to Curves.
- покращення для контролю освітлення і тінями
- розширено можливості для 2D анімації
- додано підтримку для графічних процесорів Intel Arc та увімкнено підтримку апаратного прискорення для GPU та APU для архітектури AMD Vega. Оптимізовано роботу з чіпами Apple Silicon.
- перероблено та покращено інтерфейс бібліотеки Library Overrides, тепер вона виглядає більш структуровано
- удосконалено систему трекінгу об’єктів за допомогою інструменту Plane Maker, що можна використовувати для створення текстур із наявних кадрів відео
Повний перелік оновлень та змін на вікі-сторінці релізу: https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/3.3
Короткі відео огляди випуску:
Джерело: blender.org