Третього грудня у день 3D представлено фінальний випуск програми Blender 3.0, яка є найпотужнішим вільним редактором для створення 2D та 3D контенту.

Цим випуском започатковано “нову еру створення контенту”.
Першою помітною зміною став оновлений користувацький інтерфейс та теми оформлення, додано більше контрастності та заокруглень.
Наступний важливим покращенням стало удосконалення та пришвидшення процесів рендерингу, зокрема Cycles X. Це відбулось завдяки переписаному коду що відповідає за планування та ядра GPU. Також поряд із підтримкою NVIDIA CUDA/OptiX додано підтримку технологій AMD HIP, але поки для Віндовс. В лінукс ця функція очікується у версії 3.1.
Ще в програмі з’явився новий редактор — Asset Browser. Значно покращено усунення “шумів” та роботу із полігональними моделями. Прискорено процес роботи із файлами програми завдяки використанню нового алгоритму стиснення Zstandard.
І загалом зроблено багато удосконалень які будуть цікаві тим, хто використовує Blender у своїй професійній діяльності.
Також про можливості нового релізу програми у короткому демонстраційному ролику від спільноти:
Детальніше про випуск тут: https://www.blender.org/download/releases/3-0/
Джерело: blender.org